Weekverslag van Alexis.


Maandag 23/03
Vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd en wat buiten geholpen met mijn stiefpapa in de tuin.
Ook mijn fiets helemaal gekuist en de grasmachine, maar dit was nog leuk want het is een zitmaaier en dan kon ik er nog wat mee rondrijden.






Dinsdag 24/03
Mijn zus kwam thuis vanuit Australië. Ze was daar al van 11/03 om mee te doen met het wereldkampioenschap showskiën(waterskiën). Het was best al laat toen ze terug was want de vliegtuigmaatschapij vloog niet meer op zaventem door het coronavirus. Ze kwamen dus aan met het Belgische team in Charles de Gaul(Parijs) en dan met een bus van de overheid naar de parking van Flanders expo Gent.
Daarna hebben mijn zus en ik en mijn ouders de 'put yourfinger down' challenge gedaan. 's Avonds nog een beetje uno gespeeld en daarna zijn we gaan slapen .                   
                 

                       





Woensdag 25/03 
Ben ik opgestaan, wat gegeten en ben ik buiten gaan voetballen totdat ik en mijn stiefpapa dorst hadden. Wij zijn dan naar binnen geweest en ik heb met mijn zus naar criminal minds gekeken. Toen kwam er een eng stuk in voor en ik had bijna in mijn broek geplast haha.
’s Avonds nog wat uno gespeeld.

Donderdag 26/03
Ben ik opgestaan om iets te eten natuurlijk en daarna meteen naar boven gelopen om te kijken voor monopoly op zolder. Ik vond dit niet direct maar wel 'rara wie is het?'en mijn stiefpapa heeft de monopoly gevonden. Het was een spongebobversie... het was hilarisch 
Daarna was het al avond en heb ik gegeten wat naar youtube gekeken. Ondertussen is mijn mama dan thuisgekomen van haar werk en hebben we met z’n allen nog wat tv gezien. aarna zijn we gaan slapen.

Vrijdag 27/03
Ben ik opgestaan en heb ik een worstenbroodje gegeten en ben heel eventjs gaan gamen.  Ik heb hem bijna meteen afgesloten en heb ook wat oefeningen gemaakt op bingel en de kangoeroewedstrijd meegedaan.
Het kan ook zijn dan de dingen een beetje door elkaar staan want omdat het geen school enzo meer is, beginnen de dagen wat op elkaar te lijken .

Populaire posts van deze blog