Warres tweede week.

Beste juf,

Maandag 23 maart: heb ik op bingel gewerkt en gelezen in mijn boek.
Dinsdag 24 maart: heb ik weer op bingel gewerkt en terug in mijn boek gelezen.
Woensdag 25 maart: heb ik de hele dag buiten in de tuin en onze weide gewerkt.
Donderdag 26 maart: heb ik voor wiskunde geoefend in mijn handboek en ook voor spelling geoefend en herhaald.
Vrijdag 27 maart: heb ik ’s ochtends nog wat verder gewerkt aan  wiskunde. En in de namiddag weer buiten gewerkt.
Zaterdag 28 maart: is het paard naar huis gekomen en heb ik de hele dag buiten gespeeld. En vandaag ga ik nog lezen in mijn boek. 

Vele groetjes,

Warre en familie







In bijlage stuur ik je graag een foto van ons paard. Ze heet "Buddy" en staat sinds vorige zaterdag op onze weide thuis...tussen mijn schoolwerk door heb ik met mama en papa geholpen om de weide voor ons paard in orde te brengen 👍👍.

Vele groetjes,

Warre

Populaire posts van deze blog