Tweede week van Jent.

Dag juf,

hierbij mijn dagschema van de ganse vorige week.


Maandag 23/03/20




Ik heb Frans gedaan in mijn boek, contact 14, en op de computer op bingel gewerkt en veel met mijn lego gespeeld.
Dinsdag 24/03/20




Ik heb veel op de computer bingel gedaan en een klein beetje frans en veel buiten op de trampoline gesprongen.
Woensdag 25/03/20




Ik heb een beetje Frans gedaan en buiten het gras gemaaid , veel gelopen en op de trampoline gesprongen.  We hebben ook de wandeling gedaan van de mol. 😊
Donderdag 26/03/20




Ik heb op de computer op bingel en kweetet gewerkt. Ik ben dan ook met mijn broer gaan lopen en gerust. 😊
Vrijdag 27/03/20






Voor schoolwerk heb ik wat op Bingel gezeten en heb verder in de tuin gespeeld.  We hebben op de trampoline gesprongen. 😊

Groetjes,

van Jent


Beantwoorden
Doorsturen

Populaire posts van deze blog