Tweede dagboek van Xander.

Maandag 23/03/20
 Eerst heb ik een paar oefeningen gemaakt op Tienfleur. 
Daarna heb ik gewerkt op Hanver.
Hanver is een website, waar je leert typen.
Na de middag hebben mijn zus en ik heel de tijd buiten gespeeld.

Dinsdag 24/03/20
Ik was vroeg wakker vandaag. ’s Morgens heb ik op Tienfleur en Hanver geoefend.
‘s Middags heb ik op de trampoline gesprongen.

Woensdag 25/03/20
Vandaag hebben we gewerkt aan Tienfleur
en aan Hanver.
 Dan hebben we gegeten 
en buiten gespeeld.





Donderdag 26/03/20
Deze morgen heb ik wiskunde, Nederlands en Frans op Tienfleur geoefend.
Dan heb ik een beetje Hanver gedaan.
Het  was mooi weer vandaag en ik heb de rest van de dag buiten gespeeld met mijn zus.


vrijdag 27/03/20
Ik heb vandaag eerst op Bingel gewerkt 
dan heb ik Hanver gedaan.
Na de middag hebben mijn zus en ik een appeltaart gemaakt. 
Joepie, het is weekend!

Mijn corona challenge is 5km lopen

einde

Populaire posts van deze blog